End of the road..

Oh, vilken jobbig natt. Hur man än försöker känns lösningarna löjliga. Jag försöker verkligen gräva fram något, något som kan leda oss tillbaka på rätt väg, men det är alltid något.

Jag önskar att du kunde ta till dig all mod som du har inuti dig. Bara våga stå på dig. Bara våga. Jag önskar att du verkligen kunde kämpa för mig, inte bara med ord utan handlingar. Jag önskar att du förstod att du inte gör något fel, att du har rätt och de fel. Du har rätt. Inte dem. Vi har rätt. Vi gör inget fel, och vi har aldrig gjort det. Jag önskar att du kunde vakna till och förstå att du kan ordna det här, redan imorgon. Jag önskar att du vågade och att du ansåg att jag var värd varje sekund av det.

Jag önskar verkligen att du tar min hand och kämpar vidare, tillsammans med mig. På vår väg, inte andras.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0