ledsen...

Så synd att saker och ting är som det är just nu. Att det har blivit så fel. Jag önskar att det var annorlunda men jag antar att man inte kan ändra på vissa saker. Det var jobbigt att se Domaren idag (tänk på att jag höll på att krocka med två bilar efter det!) och jag är verkligen ledsen över det som har hänt. Jag vill mer än annat att det ska vara jag och han, men just nu.. Såsom det ser ut.. Det kommer inte fungera.

För jag och Domaren hade något riktigt fint, helt underbart. Om vi skulle fortsätta på den stigen vi hamnade på hade vi förstört det fina i vårt förhållande. Vi behöver vara vi, utan att styras. Och i slutändan styrdes vi bara. Allt ändrades i vårt förhållande och vi tvingades vara andra till lags. Ett förhållande byggs på att man skapar ett "vi". Jag och Domaren blev jag och du. På grund av andra människor, ja. Men det blev som det blev.

Som sagt, man får hålla sig sysselsatt och hitta på mycket. Trots att han ändå finns i mina tankar, ofta. Hela tiden.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0