Lite sånt.. igen.

Lovar du att vara ärlig? Always.
Du heter: Marina.
Smeknamn: Mar, Maro, Gums (av Domaren då)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ehum.. ingen aning.

Beroende av: Te, chips, cola, min mobil, min bebi
Vem behöver du mest just nu: pappa

Vad tror folk om dig? tror att antingen att jag är riktigt kaxig eller att jag är riktigt blyg.

Stämmer det? att jag är riktigt blyg, kan hända.
Vad säger du för att imponera på någon? brukar inte vilja imponera på folk.
Hur imponerar man på dig? min bebi gör det bäst!
Brukar du skratta för dig själv? haha kan hända
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag älskar dig mer din mås, du äter säkert chips :o"

Var bor du? vårberg
Trivs du där:  ibland så.

Äger du några converse: faktiskt inte :P
Sprit, cider, vin eller öl: sprit
Brukar du bli för full: nää.
Vad har du för mobil operatör: Comviq!
Är du allergisk i mot något: myggbett!
Har du haft sex idag: nää
Nästa mål i ditt liv: åka på semester!!

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

Vem ringde du senast? min bebi!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han skulle komma om en timme

Antal timmar sömn inatt: vet faktiskt inte när jag somnade.
Sov du ensam: nej :)
Brukar du komma i tid: ja

När mår du bra: när jag är med mina närmsta vänner, när jag är med min bebi, när det finns sol.. finns mycket mer!
När blev du fotad senast: igår hos despina med lattes gammeldags kamera hahaha!

Hur känner du dig nu: seg men ändå pigg

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit och färgglatt.
Vad tycker du om fötter: ingenting
Vad saknar du: pappa och min michell.
Hade du en bra kväll igår: Jaaa, längesen man träffade tjejerna!

Favorit dryck på morgonen: TE!

Rakar du benen: alltid!
När brukar du oftast gå och lägga dig:  efter 02.00.
Är du blyg? alltid vart. men har blivit mer social genom åren.
Sysslar du med någon idrott: dans

Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen stor roll direkt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!
Har du spytt offentligt: nää ..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: oj, skulle göra massor!
Är du nöjd med ditt liv: ja, nu när jag har min michell vid min sida. kan inte bli lyckligare! <33
Är du bortskämd: var värre förut!
Vad gör du i morgon: skola, har dans i skolan och träning efter sen kommer jag decka!

Vad är det värsta du vet? otrohet, mytomaner, lögnare, HÅR! finns så mycket mer.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? haha NÄR jag har pengar så slösar jag det jag har.
Vad behöver du just nu? min bebi! och en städare som kan städa mitt rum hahah, en ny data och EN NY MOBIL!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jag har ingen aning.

Vad längtar du till: längtar tills ja har samlat klart pengar för att åka bort härifrån.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag!
Vad använder du för shampoo? tar det som finns.
Vad är det finaste du fått? min bebi
Hur gammal är du: 18
Om fem månader: är det jul.
Du samlar på: ingenting.
Gröna eller röda äppeln: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, sover bort det.

Gillar du golf: tråkigaste.
Vilken tid gick du upp idag: vid 13.00

Har du sovit i din egna säng inatt: självklart :)
Har du strumpor på dig nu: alltid!
Vad ska du göra ikväll: jag har ingen aning..

Är det okej att gråta: för mig är det okej, jag gråter typ var femte sek hahaha
När grät du senast: minns inte.

Laddar du ner musik och film från Internet: ja.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder och resa bort med min bebi.

Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 13-14

Har du piercing: öronen, tungan, näsan, naveln.
Vill du gifta dig: nej

Vill du ha barn: nej
Solar du ofta: bara när jag känner mig blek.
Är du bra på att laga mat: hahaha jag? laga mat?
Gillar du att dansa: bästa som finns
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: just nu har jagblivit ganska ovig men innan sommarlovet kunde jag gå ner i splitt! :)
Vad dricker du helst när du är törstig: hatar vatten, men när jag är riktigt törstig så dricker jag det ändå .
Vilken är din favoritglass: twister, piggelin, sandwich.
Tror du på ett liv efter döden:
Tycker du om sushi: aldrig smakat men nej!
Vad äter du helst när du ser på film: chips och godis
Bor dina föräldrar tillsammans: ja det gjorde dom.
Har du tandläkarskräck: ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: ljusbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: förut var det en vana.
Biter du på naglarna: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: tränar i skolan tre gånger i veckan och på fritiden tre gånger också så det blir 6 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: bobby valentino - glide for me

Vad gör du på helgerna: är med min bebi!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0