Några frågor

Brukar du komma i tid: Oftast.
Vad hade du i din mun senast:  Vatten.
När mår du bra: När jag umgås med folk jag trivs med.
När blev du fotad senast: Ett tag sedan.
Hur känner du dig nu: Har lagt känslor åt sidan ett litet tag.
Kan du laga mat: Nej. Verkligen inte.
Vad pluggar du: Lärare :)
Vad tycker du om fötter: Inte direkt mina favoriter.
Är du smart: Nja, jag är inte direkt dum. Men jag tror att det handlar om att jag är ambitiös, inte smart.
Vad har du på dig: Pyjamas. :)
Är du aktiv i skolan: Ja.
Vad saknar du: Glädjen jag kände för ett år sedan. När jag fick veta något som betydde jätte mycket för mig.
När och varför grät du senast: Inte svårt att gissa om man läser tidigare inlägg.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Nej. :(
Din favoritdryck på morgonen: Te är gott.
Vad ska du göra i sommar: Sommaren är över.. men nästa sommar gifter kusinen min sig :)
Är du nöjd med ditt liv: Nej. Det borde ha sett annorlunda ut.
Vad vill du jobba som: Lärare.
Har du tråkigt just nu: Ja!
Vad gör livet värt att leva: Min familj.
Vad i livet ångrar du: Mycket men saker och ting sker av en anledning, antar jag.
Är du musikalisk: NEJ! Hahaha..
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt, men Andrea Bocelli och Laura Pausini är fortfarande favvisar!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej, faktiskt inte.
Är du bortskämd: Nej. Eller nja, lite.
Är du trött: Lite.
Vad gör du imorgon: Ska läsa den sista B-uppsatsen.

Din första
Operation:
Ingen hitills. :)
Första piercingen: När jag var fem månader(!). Öronen då.
Första bästa vän: Min kusin George var min allra första vän. Men bortsett från kusiner var det Suzanna från Hallsberg :)
Första priset: Ehum, när jag var liten fick jag priser för mina noveller. Kommer inte ihåg vad för priser men fick iallafall gå upp på scen och krama rektorn. Ville dö.
Första sporten du började på: Innebandy.
Första husdjuret: Fågel. Kanariefågel. :)
Första semestern: Syrien och Libanon.
Första konserten: Har faktiskt inte varit på någon ÄN. Var är du Bocelli?!!??!


Favoriter:
Filmer:
  Stolthet och fördom är en favorit som jag kom på nyss. Sedan har jag massor.
Tvprogram: Ally Mcbeal.
Musik: Favvo låten är väl Vivo per lei med Bocelli och Pausini.
Drink: Pepsi Max. (men vatten är bäst)
Kroppsdel (på kille): Händerna. Älskar manliga händer. Grr...
Sport: Dans.
Plagg: Bekvämt.
Skola: Alla jag gått på.
Bok: Ojoj.. Alla Harry Potter böcker är ju.. en klass för sig. Sedan Stephen Kings böcker, framför allt "Benrangel" och "Djurkyrkogården". Sedan har jag massa andra.

Just nu:
Äter du:
Ingenting.
Dricker du: Inget.
Ska du: Sitta vid datorn ett tag och sedan lägga mig. Ännu en dag avklarad.
Lyssnar du på: Min systers musik, som hörs ända hit trots att hon har hörlurar.
Väntar du på: jag ska bli riktigt sömning.
Tittar du på: Dataskärmen.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Båda och. Eller ögon.. mer iallafall.
Kramar eller kyssar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Hmm... Mage?
Busig eller lydig: Småbusig :)
Ben eller rygg: Rygg!

Senaste :
personen du kramade: Min mormor!
personen du kysste: Domaren, men det var ett dag sedan.
gången du kände dig älskad: Long time ago. :(



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0