SÅ JÄVLA TRÖTT!!!

På allt. På allt. Verkligen verkligen verkligen ALLT.

Jag är så jävla trött på att alla andra får bete sig exakt hur dem vill, utan att ens känna uns av skam. När det gäller mig och min familj - då jävlar ska vi vara fyllda med skam. Vi ska bete oss efter vett och etikett, men andra personer.. NEJ. Jag hatar människor som tror att livet enbart handlar om att ta. Fatta att livet består av tjänster och gentjänster. Vad du gör för en annan människa kommer du få åter. Tyvärr finns det alltför trevliga människor (bland annat mina föräldrar) som aldrig tar, utan bara ger. Folk utnyttjar det. Äckliga människor som inte har skam i kroppen. Men varför ska man ha skam i kroppen om ingen säger åt en? Om ingen sätter en på plats? Varför ska man då behöva ha ett jävla samvete?

Jävla människor. Allihop. Jag är så trött på att dessutom höra att vissa människor tror att deras nära är bättre. HA! Ett stort jävla skämt. Det är vad det är. Du är så jävla blind och ser inte det dåliga i dina "nära och kära". Om det är några som är helt utan skam från din sida har jag två som jag kan peka ut, direkt. Men du är så jävla blind och jag är så jävla trött på DIG och hela den där jävla idiotiska högen. Jag har redan människor i min omgivning som ger mig tillräckligt med huvudvärk. Jag behöver inte er på min sida heller. Mer huvudvärk tackar jag mer än gärna nej till. När fan ska du öppna ögonen och se? Att det är DU som förlorar. Inte dem, för dem vinner och med glädje. De bryr sig inte om att du är ledsen, mår dåligt och att du förlorar något som betyder mycket för dig. Nej, de bryr sig inte så länge dem får sin vilja fram. Och du låter dem. Du låter dem vinna, om och om igen. Du säger att du inte vill såra folk.. Men mig skiter du i. Att jag har mått dåligt i ett år bryr du dig inte ens om. Du kämpar inte ens.

Så vet ni vad - Alla ni som tror att ni kan bestämma och göra som ni vill.

Phelan_FuckYou_72dpi_20cm.jpg image by solitario21


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0