Skola.

Imorgon - vakna klockan sex! Jag kommer DÖ. Köra i fyrtio minuter, rak sträcka och vara dödstrött. Inte bra. Fan vad jag hatar det här.

Jag kommer vara hemma klockan tolv (om jag har tur!) och då ska jag stryka en massa massa massa kläder. Efter det ska jag hoppa in i duschen, ta på mig kläder och rusa iväg till min kusin. Hon ska nämligen ha en middag där hennes pojkvän (eller nu är det ju fästman) ska få träffa hennes föräldrar och vi är bjudna. Vi ska hjälpa henne med maten och dukningen. Sedan är det middag och mys.

En stressig dag, med andra ord. Som idag. Idag var det också småstressigt. Men jag gillar det. Efter gårdagens kalibalik (som jag inte orkar ta upp här) lyckades tränga in sig i ett hörn. Som tur var. Mitt psyke orkar ju inte hur mycket som helst.

Vi hörs imorgon. Nu ska jag sussa.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0