tröttttttt...

Vaknade klockan sex idag och är jätte trött. Skolan var OK, som vanligt. Vill bara att tiden ska rinna iväg så att jag kan börja jobba. Mitt mål.

Tänkte slänga in lite bilder från en grillning vi hade för ett tag sedan. Systern min hade ett par bilder i sin mobil. Jag väntar fortfarande på Marie(!) eftersom hon hade kamera med sig.

Schampo chillar på Domarens veranda.

Raffa och Schampo har en djup diskussion.

 

Serdar fick jobba lite. HAHA!

Lillsyrran var DJ under kvällens gång.

Fint :)

Söta systrar!

Jag låtsas att Domaren står brevid mig.
I själva verket hade han fullt upp och därav min anledning till
att behöva fantisera. :)

Då var han min vän.
Numera är han min fiende.
En dag ska jag få ut min hämnd.
One day!

Ehum, ja.

Jonny har det trevligt, han.

Det var allt. Tror jag. Hoppas Marie skickar snart då :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0