2009.

Januari

Jag och syrran åkte till Malmö,
där vår kusin bodde för tillfället.
Det var väldigt roligt och extremt mysigt.

 




Jag fick min första blombukett från Domaren. Såklart, liljor.

Februari

Emily blev tre år




Och jag började bli krämoman, som ni ser :)



Mars

Gjorde min praktik - den bästa hittills.





Köpte min rosa söta dator :)



FICK MIN ÄLSKADE CANON AV MIN SÖTNOS TILL POJKVÄN!



April

Jag fyllde år och firade det tillsammans med Asrin.



Jag hittade min klänning som jag vill sy upp, höhö :)




London, baby!

Maj

Började skriva på min B-uppsats och föll för Richard Burton.



Juni

VACKRASTE DRÖMMEN FÖDDES - STEFFY!



Jag och mina systrar åker till Las Vegas! :D



Kusinen Christel födds och självklart är
grymt fotogenisk när kameran kommer fram!
Sjukt vacker detta barn är!




Juli

Göteborg! :D



Augusti

Läser alla Twilight böcker (förutom sista så säg inget!)




Har grillning hos Domaren



September

Syrran och Domaren fyller år
middag på Fridays och sedan utgång (Retro och Snaps)



 




Jag börjar träna på SATS.



Oktober

Fest med hela släkten.


Jag börjar strip-dansen.



November

Praktik nr 2 - Har ej några bilder.

Asrins förlovning! :D



December

Älskling åker till Barcelona och köper massa små presenter till mig :)



Steffy blir döpt!



Lillsyrran fyller år! <3



Tjejerna bestämmer sig för att vi
alla ska åka till Grekland i sommar.
YEY! :D



Jag pluggar och gråter för min tabbe, som kanske kommer bidra till att jag tvingas ta examen på vintern istället för sommaren. Jag glömde tacka ja till min plats, på grund av all stress med jobbet och tentan. Fan.

Mitt år har varit bra, visst. Men det har varit en hel del problem och jag har insett VÄLDIGT mycket. Jag vill bara ta examen sommaren 2010, åka till Grekland med de härligaste tjejerna som finns och sen den där lilla punkten också.. som jag inte vill nämna här.





Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0