2009

. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Öhm, nej. Ville ju göra en tatuering men men..
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Haha, gör man det någonsin eller?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Japp, lilla Steffy kom ju!
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej.
5. Vilka länder besökte du? - London och Las Vegas, baby!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Mm.. Säger inte vad!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Fan, kommer inte ihåg datumet..
8. Vad var din största framgång 2009? - Klarade kurser, haha
9. Största misstaget? - Mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nope, småsjuk har man väl blivit.
11. Bästa köpet? - Min jacka..?
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Mat och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Nja, åkte ju till Las Vegas och fick träffa min kusin. Det toppar ganska mycket!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? - Pitbull - One, two, three..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Rest mer, fan...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Bråkat mindre.
18. Hur tillbringar du julen? - En mi casa con mi familia :)
19. Blev du kär i år? - Är det sedan ett bra tag.
20. Favoritprogram på TV? - Öööööh, King of Queens at the moment.
21. Bästa boken du läste i år? - Läser ju skiiiitråkiga böcker som har med min kurs att göra (sämst!) men annars läste jag ut Dan Browns skitbok om Nasa och sånt.. Jätte tråkig!
22. Största musikaliska upptäckten? - Nja. Inte än.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Systemkamera av Domaren hallå! BÄST!
5. Något du önskade dig men inte fick? - Mm..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Jag och As gjorde en middag med bryyydarna!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - En viss person i min närhet, en egen lägenhet, ett jobb (dvs, att jag var då klar med min utbildning) och en diamant på mitt finger. Ojoj, här går det undan!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - I början var det som slask - grått och tråkigt. Sen kom London och Las Vegas och det var - Leverproblem (på riktigt, jag fick gå till läkaren som blev arg på mig och sa att jag måste ta hand om min lever. Nu mår den bra.. fast efter igår så ja..) och nu är det bara stress med tanke på allt med skolan.
29. Vad fick dig att må bra? - Familj och vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - För många.
31. Vem saknade du? - Vissa personer.
32. De bästa nya människorna du träffade? - Har funnits några av sådana i mitt liv trots att det är svårt att tro det :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0