Alla julklappar..

Alla har öppnat sina julklappar och är glada. Våra ligger fortfarande kvar under granen. Vi firar ju inte nu, som sagt. Vi firar den 6 januari och det kan vara lite jobbigt men jag älskar det! En del av min kultur och tradition. Fast, vi har ju ändrat den en aning. Vi öppnar inte julklappisarna den 6 januari för när vi var små var nyår det enda året hela släkten kunde samlas och det var redan nog att alla våra vänner öppnade presenterna flera dagar innan så.. Ja, vi kom fram till att julklapparna öppnas vid nyår. Yey för mig, yey! :)

Jag har iallafall två presenter kvar att köpa. Domarens vet jag inte för de skapar bara problem, dem som jobbar där. De lovar, lovar och lovar men inget händer.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0