En sak jag älskar..

Är att min pojkvän är min.

Jag vet att det låter konstigt men jag mår så bra när alla får veta att han är min. Att han älskar MIG, över alla andra. Det är en härlig känsla att folk vet och ser hur mycket han älskar mig, hur mycket jag älskar honom och hur lyckliga vi är. Det låter fånigt men jag uppskattar att han visar folk att jag är hans och att det inte finns någon annan för honom.

Vart han är än är och vart han än går så vet jag att jag alltid är med honom. Detta är något han har bevisat för mig. Det finns ingen annan som kan ta min plats i hans hjärta och jag älskar att han får mig att veta det. Jag har inga tvivel på det eftersom han har aldrig försökt dölja. Han har alltid varit rak på sak om sina känslor, redan från dag ett.

Äh, jag älskar den där lilla muppen. Han är så bäst.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0