Finns så mycket..

Det finns så mycket jag skulle vilja göra i livet men hur.. huuuuur ska man hinna med ALLT?

Jag vill:
- resa runt, såklart. Det har varit min dröm sedan länge och Latinamerika har länge varit min dröm, speciellt Chile. Jag bara längtar till den dagen då jag får åka iväg och äntligen få uppleva min första dröm!
- Hoppa bungyjump. Velat det länge men jag vill ha en hand att hålla i eller iallafall en spark i baken!
- Luftballong. Kom igen.. det måste nog vara en underbar känsla.
- Flyga. Jag har hört några som har fått typ en lektion och får flyga mini-flygplan eller något sådant. Det skulle vara underbart.
- Skjuta. Jag vet inte varför, haha! Jag tycker bara det är så coolt och roligt. Det är verkligen något man borde testa.

Ja, det är mycket man vill här i livet.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0