Flera bilder



Kusin, mamma, kusin



Min kusin, Maria, är fem år. :)
Den var till min andra kusin, Nizar, i USA.
En hälsning!



Vår nya söta kusin, Olle! :D:D



Och det har börjat



Het rööööööv!



hej! :D



Vattenpipan är alltid redo för dessa människor :D



Betty :)



Elena, Selma och lilla Steffy! :D



Dansarna.
De dansade så mycket - så sköna :D



Ser ni, de posar också :D



Ja, här är vi en aning fulla, hahahaha.. Alla tre systrar!
Mamma och pappa var nog väldigt stolta över oss :D



Dragna? Javisst.



Kusinerna med söta mormor!



Ohoh! yeah



Vår dans.. haha..



Jag och Sperta hoppade runt



Födelsedagsbarnet



Pappa och Lillsyrran kramas! :D
Hon fick en bärbar dator av honom.. Så gullig nuttig!



Vårt vykort! :D



Här var det alkohol i högsta grad :)



Så fina och söta!!



Behöver jag säga att Sperta var on fire?




Snyggingen blir grymt fin på bilder ju!
Fotogenisk!



Tant Raeda och Elena.
Vad dem liknar varandra, eller hur?

Det var allt, eller ja.. Finns mer men men.. Det var jätte roligt iallafall och Elena, Sperta och Selma gjorde mycket av festen för att de vågade gå upp, dansa och dricka. Skönt att ha såna brudar omkring sig, som alltid är glada och på G! :)

DJ ska också ha ett stort tack att hon kom, trots att hon hade jobb. Hon drack, umgicks och rökte vattenpipa med familjen för att sedan dra till jobbet. Hoppas du inte stank vodka! :)

Well, well.. Tror min lillsyrra blev mäkta stolt över sitt kalas! :)

 



Speak up!
Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 03:53:30
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0