Grekland.

Det verkar luta sig mer och mer åt Grekland nu, till sommaren då. Ojoj, vad jag längtar. Det blir nog en kompisresa där vi kommer sola, sola, sola och dricka. Bada, bada, bada och njuuuuuta. Fan vad jag längtar.

Jag har varit i Grekland förut, eller nja.. Kreta. Det var ju bäst och underbart. Det är så sjukt vackert där så ja.. Jag brukar inte vilja åka tillbaka till ett land jag redan varit på eftersom jag vill spendera dem pengarna på att upptäcka något annat men Grekland, c'moooon! Jag åker ju inte till SAMMA plats utan jag ska testa andra områden i Grekland. Yey! :)

Förhoppningsvis har jag tagit examen då också. HOPPAS!



Speak up!
elena

Nej älskling jag lovar jag hade kul, men jag vet inte vad som gjorde mig så trött, var samma sak idag..

Tror det är tabbleterna det börjar värka, har blivit som en sten.



Klart vi ska

2009-12-20 @ 22:04:01
URL: http://eleennas.blogg.se/
Sperta

Lätt att det blir Grekland :)

2009-12-22 @ 11:15:01
Marina

Kommer vara såååå jävla roligt i Grekland!! :D:D:D:D Ni anar inte huuuur mkt jag längtar!

2009-12-25 @ 02:35:37
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
Sperta

Jag drömmer varje dag gumman :( :(

2009-12-26 @ 13:12:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0