Igår.

Tyvärr blev det inga bilder igår men det var jätte roligt. Yaaayy! Sperta var grymt på G, vilket var härligt att se. Blev så glad över att hon hade så roligt, men stackars Elena verkade inte alls ha kul. Jag och syrran fick otroligt mycket ångest över det och hon vill säkert inte umgås med oss galningar längre. Ja, systrarna Svamp skrämde bort Elena :(

Annars var det ju sååå bra. Som sagt - världens godaste kebabtallrik hamnade i min mage. Fy fan vad jag älskar det. Helt SJUKT!

Idag är det jobb som gäller. Tänker skippa seminariumet imorgon då den inte är obligatorisk och plugga istället. Sedan är det tisdag och sen JULLOV!!! YEEEEY! Eller, jag kommer plugga men ändå...


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0