Julklappar..

Jag har redan köpt till mamma men ska köpa fler. Eftersom hon inte läser så kan jag ju skvallra här. Jag har köpt pyjamas till henne och hon vill även ha den blåa. Jag ska springa iväg och köpa den. Sedan ska vi köpa in Micke&Molle DVD:n (hon älskar den, hahaha!) och en jätte fin skål (för sallad) och tillbehör ska köpas in. En tröja ska vi köpa också. Hon förtjänar det och mycket mer.

Jag vet vad jag ska köpa till syrran D men till lillsyrran vet jag inte.. Jag har några idéer men vi får se! Och jag vill ju köpa något mer till syrran eftersom det räcker inte bara med den lilla fjuttiga jag hade tänkt mig. Äh, tiden får visa. Jag VET också vad Domaren ska få men det roligare är att han tror att han vet vad det är.. och jag önskar verkligen att jag kunde köpa det han tror att det är men jag kan ju inte. Så, ja.. Vi får hoppas att han blir glad över den här presenten jag har nu. Det är inget han direkt har önskat sig eller så, men men.. Tanken som räknas! :)

Till far min har jag INGEN aning!!!! HJÄLP NÅGON?!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0