Kan ej sova..

Så gör jag denna grej som jag hittade på Kenzas blogg. 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vi drog ut och festade!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov ut... efter ett långt pass med massa jobb!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i sängen men insåg att jag inte kunde somna.

Det sista du sa högt: Vi kom hem tre, inte nu! (till mamma som vaknade och såg mig och syrran flänga runt i lägenheten och trodde vi kom hem NU)

Det senaste någon sa till dig: Kom ni hem nu? (ja, mamma såklart!)

Vad har du druckit idag: Cola, vodka och mycket mycket vatten.


Vad var det senaste du åt: Den godaste kebabtallriken med vitlökssås! Kärlek!


Vad var det senaste du köpte: Sex tequilashots!


Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.


Vad är det för väder hos dig nu: Snö och lite mera snö.


Godaste glassmaken: Vanilj.. Vet, jag är tråkig.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Utseendemässigt, ja.


Sover du tungt: Nej, väldigt lättväckt! Asjobbigt med tanke på vår minimala lägenhet.


Drömmer du mardrömmar: Sällan, trots att jag är största fegisen någonsin!


Trivs du med ditt jobb: Jag har ju inte heltidsjobb men just nu, Posten. HATE IT!


Favoritklädsel: Stora oversize tröjor med leggings.


Favoritlåt just nu: Oj.. Alltid Sinatra, Bocelli....


Vad ser du om du tittar till höger: Mammas rosa vattenpipa.


Vad gör dig glad just nu: Julgranen.


Vad ska du göra härnäst: Sova.


Höger eller vänsterhänt: Höger.


Humör just nu: Jag är för trött för humör.


Favoritgodis: Vet inte hur jag ska förklara.. De är runda, med brunt strössel. Liknar (och kanske är?) små arakbollar.


Kläder just nu: Pyjamas.


Sommarplaner: Ta examen (snälla, snälla, snälla) och åka till Grekland med bryyyydarna :)


Hur många kuddar sover du med: 1.


Spelar du något instrument: Nej, men skulle jätte gärna vilja lära mig spela piano.


Morgon eller nattmänniska: Vet inte riktigt. Beror på...



Vad är viktigast för dig: Familjen, alltid.
Är du kittlig: Haha, aa..


Snarkar du: Nej, iallafall inte vad jag har fått höra.


Stjärntecken: Väduren. Bästa ju :)


Äckligaste insekten: Kackerlackor.. Speciellt dem stooora! Omg, så äckligt!


Längtar du mest efter just nu: Värme, sol, bad.. Och inga bekymmer! :(



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0