Lite tråkigt..

Är du kär just nu? Oui, oui...
Har du kysst någon idag? Nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Säkert.. Jag är lite slampig.
Hur många har du varit tillsammans med? Många, jag är världens största player!
När förlorade du oskulden? Jag vill bli nunna, har jag ju sagt.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej, det är taskigt beteende hallå!
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? McDreamy och anledningen behövs inte tas upp här eftersom det finns vissa äckliga människor som utnyttjar det! BLÄ!
Är du romantisk? Hahahaha, nej!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej, det tror jag inte.
Är du svårflörtad? Ja, galet!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, såklart.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Han hette Michel (smeknamn: Micho)
Hur länge höll det? Det var off and one i cirka ett år?
Har du lekt med någons känslor? Nej, inte min grej.
Har du haft sex med över 20 personer? Ja, största slampan på jorden.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det är den jag har med Domaren. Två år och 3 månader.
Och ditt kortaste? En vecka med André, chilenare, hahahahaha. Vill bara tillägga att vi knappt sågs också, hahahahahaha.. Störd flicka: Marina.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ska jag vara ärlig så är det ju båda två men i längden vinner förhållande då jag har ett bra och lyckligt (well, bråkar ju ibland) förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ja, när jag var liten fast båda visste det och det var bara en dag, haha.. Älskar att vara barn!
Är du en bra pojk/flickvän? Nej, jag är väl lagom flickvän. Inte för bra, inte för dålig.
Vem sov du senast bredvid? Steffy? Saknar dig..
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Inga värda att nämnas.
Har du haft ett KK-förhållande med någon? Nej, men hade varit kul om jag inte var nunna.
När fick du din första kyss? Kommer ej ihåg men det var en sån där mes-puss ni vet.. Snabbt på munnen. Vill bara tillägga att Domaren var SÅÅÅÅ nära på att bli min "första puss-kille" men men.. Han missade den chansen!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Öhm, mamma var 30 och pappa 34.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nja, nej. Men mina barns skulle jag nog kunna göra och familjens.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Som Domaren har...
Föredrar du svenska eller utländska killar? Med tanke på att ALLA killar jag har dejtat/varit tillsammans med har varit utländska så är väl svaret rätt så självklart? Dock har jag faktiskt varit riktigt tänd på två svenska killar.. Så, ja. Räknas det?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0