Presenter..

Domaren var här i ett par minuter för att lämna över mina presenter. Även om vi sällan ses och när vi väl ses är det en kort stund så är det värt det. :)

Jag fick så gulliga saker. Först är det ju YSL (det som täcker det mörka under ögonen!) och jag fick två styckna av min sötnos. YEY!!!! :) Sedan fick jag en t-shirt med texten "I love my boy", vilket jag förklarade att fallet inte var så. Höhöhöhöhöhöhö.. JOOO, jag älskar min boy. Iallafall, sedan fick jag ett bokmärke (kallas det så??) eftersom jag 1, älskar böcker och 2, jag och han har en historia om grisar som konstigt nog symboliserar vårt förhållande. Fråga inte varför, det har bara blivit så. Och en sak ska ni veta - min pojkvän är romantisk. En gång skrev han en kärleksdikt till mig om pingviner och jag fick en pingvin som nyckelring. Den är SÅÅÅÅ söt! :)

Han köpte lite grejer (klistermärken och barcelona-stuff) till min syster som ÄLSKAR Barcelonas fotbollslag. :)




Min t-shirt.
Det stod att det var XL (älskar stora tröjor) men den var väldigt liten!
Men jätte mjuk :)




Den är SÅ söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag älskar den!



Så söt liten gris.
Matchar min tröja :)



Så ser det ut :)



Såhär vet jag var jag är :)



Bääääästa sminket ever! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0