Ryggen.

På senaste tiden har jag haft stora problem med min rygg. Jag vet inte vad det är men det är en viss plats strax under axeln som gör jätte jätte jätte ont. Det känns som en knut! Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker få bort det onda eftersom den kommer tillbaka.. och nu börjar nedre delen av ryggen svida till.

Det första jag tänkte på var att träningen har gått åt helvete, att jag har gjort fel. Men jag spinnar så borde inte mina knän ha tagit störst skada av att jag gör fel? Och resten.. det finns ju alltid någon instruktör som går runt och talar om för en vad man gör rätt och fel. Så, vad har jag egentligen gjort?

Om det fortsätter såhär tänker jag gå till läkare och tro mig när jag säger att jag HATAR att gå till läkare! Så detta är allvarligt för det gör skitont! TYCK SYND OM MIG, VÄRLDEN!!! :(


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0