Söndag.

Idag jobbar jag *gråter en skvätt*. Hatar mitt liv men det är trots allt sista natten. Sista natten, sista natten. Igår var vi hos DJ och pratade om Grekland och hennes födelsedag. Kan sammafatta hela konversationen: Sol, bad, margaritas, klubb, vodka, sprit, dans, dans, dans. Ungefär så :)

Har även glömt att berätta att jag var hemma hos Mariam också för ett tag sedan. Fast som vanligt hade jag inte kamera. Jag ska ALLTID ta med mig kameran nu när vi är HEMMA hos folk och vanlig digital när vi går ut. Ska börja fota som en jävla galning igen. Ska ta tillbaka passionen. Hon hade gjort AS GOD mat.. En bit av mig dog då jag åt som en gris. Plus att Adam var ett charmtroll hela dagen. Världens sötaste.. :)

Nej, lovar. Efter nyår blir det väldigt måååånga bilder. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0