Steffy!!!!!

Idag är det Steffys dop! :) Så söööööt. Älskar den där lilla skitungen så himla mycket! Emy brukar säga att man tror att det är min dotter för att jag är så besatt av henne men fan, hur kan man INTE älska henne? Världens bästa unge som aldrig gråter och alltid alltid alltid skrattar. Trött, sjuk eller arg - hon skrattar.

Ska ha på mig en svart enkel klänning. Den är lite för kort men men.. Vad ska jag göra? Den är jätte enkel. Typ tubklänning (kallas det så om den inte har axelband?) och sen enkla svarta skor för jag har inte så höga. Tyvärr. Jag ska även ha enkel sminkning för nästa dag har jag praktik så jag vill inte se ut som en zombie med eyeliner och allt, haha! :)

Lilla älskling-Steffys dag idag :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0