Vilken dag!

Vaknade 09:30, duschade och drog in till Slussen med min syster. Vi skulle äta brunch med vår kusin, som fyller år imorgon. Där satt vi till två och sedan for vi iväg hem. Väl hemma ville mamma dra till våra kusiner i Sollentuna för en av dem reser till Syrien imorgon. Sagt och gjort, vi åkte iväg. Nu är vi hemma. Stressade och trötta för vi ska jobba klockan 09:30 fram till 06:00. Blä!

Lillsyrrans fest var SÅ rolig och jag var så jävla glad över att Elena, Sperta och Selma kom för de rockade på dansgolvet! Jag har laddat upp massa massa massa bilder men eftersom jag inte hinner lägga ut alla idag så får ni se dem imorgon. Jag snodde några från Elenas blogg, dock! :)

Syrran, Selma och Elena pratar hemlisar. :)

Jag rockar loss..

Behöver jag säga något ens?

Selma, Elena och Sperta rockar på dansgolvet!

Lillsyrran är 18 år!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0