Ansökan.

Trodde att man började ansöka redan NU till nästa kurs men jag hade tydligen fel. Jag tror att det var sommarkurserna, men men.. Får väl vänta. Ska börja läsa AUO block 2... så sjukt nära min examen! :) Längtar som bara den! Jag ska såklart läsa Historia C och Religion D på distans samtidigt (om jag får, då det blir för många poäng) men åh, vad nära min examen jag är. Ännu närmare OM jag nu läser Religion D eftersom jag har möjlighet att ta ut magisterexamen nästa termin inom Religion. Härligt, härligt.

Jaja, ska vänta tills ansökan och ska då ansöka till STOCKHOLMS UNIVERSITET! :) Läskigt då jag tycker Stockholmare är mycket otrevligare än Uppsalare (uppsalare är sjukt trevliga och sociala!). Äh, vi får se! Skönt att slippa behöva betala hyra och pendlande. :)


Speak up!
Anonym

Det är faktiskt TISDAG idag inte TORSDAG

2009-02-24 @ 17:56:43
Marina

Jag vet, Emil eller Resat. Ni är så töntiga och jag tog bort den andra kommentaren. Ni ska få för det här, vänta bara! :)

2009-02-24 @ 21:53:20
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0