Dagens "gjorda"

Idag tränade jag i två timmar och det var SÅ skönt. Jag vet att man inte ska träna när man är förkyld och snuvig, men jag kan inte låta bli. Jag tycker att det blir så långtråkigt att bara sitta hemma och inte göra ett skit. Varför inte döda tiden med härlig träning? Jag kan anpassa all träning efter hur jag känner. Woho! :)

Domaren har också blivit sjuk, smittad av mig. Han har väldigt lätt för att bli smittad, och varje gång han har blivit sjuk så har det alltid varit på grund av mig. Ooops. :) Jag tycker att han förtjänar att vara sjuk, men det säger vi inte. :)

Nu ska jag fixa till kompletteringen till uppsatsen och skicka iväg den. Jag kan då checka av den från min lista! YEY!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0