En sista chans.

Jag är oftast rätt snäll när det gäller förlåtelse eftersom jag inte direkt är den långsinta personen. Dock får jag nog i vissa fall, som nu. En sista chans är allt som ges och tar man inte vara på den är det inte mitt fel.

Jag blir sårad, gång på gång. Att jag, trots detta, ger ut en andra chans är underligt för många. Jag tänker välja att tro på löftet jag fick, att imorgon kommer det "ordna sig". Jag har hört det förut, jag har trott på det innan men jag måste ge en chans till för att klara av detta. Jag behöver tro att denna person inte sviker mig, att denna person står på min sida. Jag måste se om det finns en chans för allt. Jag kan inte bara släppa allt och gå min väg, jag behöver ha ett svar.

En sista chans, inget mer och inget mindre. Du lovade mig.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0