Fixat.

Jag har kollat upp pendeltåget och bussen - Ja, jag måste vakna klockan sex. Lycka till, Marina!

Jag har även fixat alla papper och väskan, plus en liten matlåda med kycklingfilé och mycket grönsaker. Mums! Jag tänkte ta med mig yoghurt och ett äpple också. Eftersom hon inte har skickat med något schema (trots att jag bad henne två gånger) vet jag inte när jag slutar och jag tänker inta ta några chanser.

Jag ska även packa ner mina träningskläder och ifall jag inte hinner får Asrin komma förbi och hämta dem, eller Soma. Den som går förbi, haha. Jag hoppas att jag slutar tidigt men jag misstänker att det inte blir så eftersom det är måndag. Måndagar är alltid låååååånga.

Nu ska jag fortsätta på min uppsats. Blä!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0