HELG!

Yes yes yes yes yes! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! Jag sov UT idag. Det kändes jätte skönt att bara sova klart.

Igår var det jätte trevligt. DJ och Evan kom hit, vi käkade lite gott och sedan satt vi och rökte vattenpipa. (eller dem rökte, jag luktade bara på det). Vi satt och snackade en hel del, planerade inför idag och sådant.

Idag är det mycket att göra. Jag ska strax ta Emily och köra iväg till badet, har nämligen lovat henne att gå och bada. DJ, Evan och Mariam tillsammans med hennes son, Adam ska följa med. Vi ska hoppa i vattnet och "ta med oss fiskarna", enligt Emily. Hon tror att hon ska simma och klappa på hajar och en massa fiskar. Hon frågade mig om hon även får äta tillsammans med hajarna och jag försäkrade henne att det skulle hon få göra, om hon var maten.

Efter det ska vi ha någon hud/smink grej, där Arpy ska ha med mig, Soma, Asrin och syrran min. Det ska bli spännande men synd att jag redan har köpt ALL smink och hudkrämer som jag behöver. Som sagt, jag är suck-up för Lancome. Efter det ska vi ha födelsedagskalas som har hamnat mitt i smeten, och vi kan inte riktigt ta oss ur det eftersom det är vår kusins flickvän som fyller år. Detta är ett problem eftersom vi ska ut ikväll, festa väldigt mycket. :) Men men, vi ska försöka fixa det här. Typiskt, min avslappnings helg blev ännu ett stressmoment.

Utöver detta MÅSTE jag fixa 8:ornas och 9:ornas prov helt och hållet. Dessutom måste jag ordna upp uppsats ämnen för franska revolutionen samt skriva en utvärdering! Blä! Äh, får vakna supertidigt imorgon och fixa allt. Jag känner mig som superkvinnan här! Woho! :)




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0