Hm hm...

Hur mycket är klockan just nu? 01:0/
Namn? Marina
Vart bor du? Hemma, hos mina päron!
Har du ätit sushi?  Smakat putte lite.
Favoritglass?
Vet inte vad de heter men det är vanilj med chokladbitar i. Jätte billiga också! :)
Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Tre smaker, men äter bara den "normala".

Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nej.
Har du en hund? Nej, är för feg.
Tror du på spöken? Lite.. hehe.

Skulle du vilja vara längre? Ja, faktiskt.
Skulle du vilja väga mer? Öhm, jag tror det räcker för mig.
Skulle du vilja dricka dig full nu? Mm..
 
Kan du vifta på öronen?
 Nej.
Kan du slicka dig på näsan? Nej.
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja!
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det kan dem.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, faktiskt.
Kan dina vänner lita på dig? Japp.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej, vill inte. 
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nja, svårt. 

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Vet inte.. Jag vet att dem gör det, men vi är inte så känsliga av oss. Haha!
Har du syskon? Två yngre systrar.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja, säkert.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Ja.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0