Ingen lust.

Idag har jag inte haft lust att göra något. Jag har sovit väldigt lite och somnade vid tre-fyra tiden en liten stund. Väcktes av att Asrin och Soma kom över med lite mat eftersom jag inte hade ätit något. Man måste vara evigt tacksam för sina vänner, vilket jag är. Jag har kämpat väldigt mycket för att finna goda vänner och jag tror att mitt sökande är slut. Det är något som glädjer mig.

Nu är det bara att ta en dag i taget och se vad som händer. Jag vet att jag kommer må bättre, men just nu är det bara jobbigt. Jag vet att ni inte vet vad jag snackar om men jag antar att många kan gissa sig fram. Vill helst inte skriva ner det nu eftersom det är så känslomässigt... Orkar inte ens prata om det, men ja.. Senare.


Speak up!
Anonym

Hejsan, min kära vän

Jag vet att du går igenom väldigt jobbig tid för tillfället.Men en sak ska du vet att snart det här över. Jag kommer alltid att vara med dig, både dina sorliga och goda dagar, som man brukar säga på arabiska ehhehehehehehhehe.



Kram + en våt pusss hhahahahhahah ;)



Asrin



2009-02-13 @ 21:29:29
Asrin

Hejsan, min kära vän hoppas att allt e bra med dig.



jag vet att du för tillfället går igenom jobbiga tider,men en sak ska du vet att det här är snart över ska du få se:). En viktig sak som du ska vet är att jag kommer alltid att vara vid din sida både på din goda och sorliga dagar(jag hoppas från hela mitt hjärta att alla dina dagar blir goda, för att du förtjänar det bästa).

OBS! detta är en arabisk kommentar, som jag tror att du känner igen hehehehhehe



Kram + en våt puss ;)



2009-02-13 @ 21:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0