Inget att säga.

Om denna dag. Den var så onödig att jag ville skjuta mig själv. Vaknade klockan 6, var trött och åkte iväg till praktiken. Jag hade klass 6 som jag verkligen inte vill ha just för att jag tycker att dem är för busiga och jag har inga planer på att vara lärare för klass 6, någonsin. Efter det åkte jag till KI, vilket var onödigt eftersom Asrin var där med sina vänner och pluggade. Jag satt där och gjorde nästan ingenting, var vrål hungrig och små slogs med Domaren. Efter två timmar bestämde vi oss för att det blev för tråkigt och vi åkte hem.

På hemvägen satt var det självklart fullt på tåget och jag satt mellan två personer som lyssnade på hög musik. Jag hatar det. Ha respekt för andra människor, era jävla idioter! Jag hatar personer som verkligen inte bryr sig att personen brevid kanske vill läsa sin tidning eller bok i fred, som JAG då! Jag blängde ilsket på honom, men han kollade bara bort och struntade blankt i mina blickar. Ja, jag borde ha sagt något men vad ska jag säga till en vuxen idiot? Han var inte ungdom direkt.. Den andra satt bakom mig och därför såg jag inte honom så bra. Lika bra.

Hatar den här världen ibland. Har lust att skjuta mig vissa dagar.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0