Jobbigt.

När man har gjort slut så är det väldigt svårt att anpassa sig till det. Man hör fortfarande av sig till varandra, man söker kontakt och hjärtat bultar lite extra när personer loggar in. Det var så för mig och Domaren, men nu måste vi sätta stopp för det. Jag har, under denna tid, trott att saker och ting kan fixa sig... bara han vågar stå på sig. Idag fick jag saker och ting bekräftat - det skulle inte ske.

Det är slut och jag tror att det är dags för mig att förstå det. Det finns inget "vi" längre. Jag ville och vill fortfarande, men jag har insett att detta inte kommer fungera. Det finns en viss person som har alltför stor roll i det här och jag kan inte tillåta det här mer, verkligen inte. Det här handlar om min och Domarens framtid, men ändå låter han denna person få ta dem största besluten. Varför?



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0