Låång dag.

Idag vaknade jag klockan 6, inte ovanligt längre, men då hade jag inte vaknat en enda gång under HELA natten. DET, mina kära vänner, är ovanligt. Jag brukar oftast vakna mitt i natten, dricka lite vatten, grubbla en aning och titta på klockan. Jag sov som en stock från klockan 10-06. Självklart krånglade tåget och jag missade en halvtimme men det är sånt som händer med SJ. Det är bara att leva med det.

Jag har dock klagat på en väldigt elak busschaufför. Jag har pratat med Upplands lokaltrafik och berättat ALLT för nu tycker jag att han går alldeles för långt. Han är jätte elak mot MIG men väldigt trevlig mot andra och så ska det inte vara. Han är en elak liten gubbe. Vad är det med äldre människor nuförtiden?

Äh.. Nu ska jag duscha, äta och sova! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0