Lancome.

Jag gillar Lancome, just för att deras produkter passar min känsliga hy. Jag har inte världens bästa hy direkt och den är jätte känslig för massa saker. Jag blir självklart irriterad över detta men det är inget man kan göra åt saken. Jag har inte finnar eller acne, utan bara röda prickar. Som om jag har vattenkoppor, som kommer och går. Ibland kommer de massvis och ibland försvinner de helt, beroende på hur de vill ha det. Prickarna bestämmer.

Iallafall, jag gillar Lancome och har nyligen börjat använda en nattkräm som doftar ljuvligt. Jag har väldigt torr hud och känner därför att krämen passar mig. Igår fick jag höra att det är extremt dåligt för någon i min ålder (snart 22 år) att använda nattkräm. Är det sant?



Det märks att jag gillar Lancome, va?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0