London.

Mitt nya resmål är London. Jag vill åka dit 22 april och stanna där fram till 26 april.

Hur jag åker är ju en självklarthet - flyg. Men vilket flyg? Ja ni, det är en bra fråga. Jag vet att det ska vara rätt så billigt att åka till London men vart finns dessa billiga flygbiljetter? Kan någon säga det till mig? Jag har letat som en galning men har inte hittat något vettigt. Eller jag fann ju en massa BRA på Ryanair men man åker ju från Skavsta och det kostar en massa, tydligen. Jag vill ju helst snåla när det gäller flyg och hotell just för att jag vill ha massa pengar över till shopping.

En annan fråga är med vem. Det vet jag inte och just nu verkar det som om jag kommer att få åka ensam. Jag kan inget annat datum eftersom jag har mina uppsatser, övningar och seminarium att göra. De andra kan inte det datumet jag kan, så jag antar att jag får fira min födelsedag själv.. I London. Någon som jätte gärna vill följa med?




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0