Lördag.

Jag är så fantasilös när det gäller rubriker! :) Äh.

Igår var jag med några vänner och käkade, fikade och käkade igen. Fy vad mycket det blev! Usch! Det roligare var att Adam var med och han är tjockare är förut! Så himla gullig unge och snart är han ett år! Kan ni tänka er? ETT ÅR? :) Jag kollade på några bilder från min systers födelsedag och då var Mariam tjockis med hennes stora mage! Tänka sig hur snabbt tiden passerar.

Efter det kom DJ och Evan förbi och vi kollade på Tropic Thunder (för 105 gången!). Jag höll på att somna och syrran skjutsade hem dem. Nu är jag vaken, i hopp om en promenad men eftersom vädret är som det är.. så ja, ingen har lust att gå ut. Äh.. Får ta tag i träningen nu i veckan.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0