"Mycket" att göra.

Idag måste jag fixa alla papper inför praktiken, ta fram kläder, göra klart väskan och en matlåda. Dessutom måste jag kolla upp vilka tider pendeltåget åker och även bussen. Det kommer säkert innebära att jag måste vakna klockan sex. Vad hemskt egentligen! Usch! Varje dag!

Jag måste iväg och köpa Bålsta-kortet och även en massa produkter till frukosten. Jag är sugen på kalkon och avokado, med jätte god juice. Mums! :)

Idag ska jag bara sitta och göra uppsatsen, ska skicka iväg den redan idag. Eller imorgon. Men snart iallafall. Jag ska be henne att kommentera om något är fel så att jag kan rätta till det. Jag hoppas att jag fixar detta nu, att det går bra och då kan jag andas ut. Efter detta ska jag lägga full fokus på distanskursen och en romanlitteratur som vi ska läsa under praktikens gång.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0