Planeringar.

Imorgon ska jag vakna rätt så tidigt, tillsammans med syrran för att äta frukost med henne. Efter det ska jag sätta igång med min hemtenta som ska lämnas in på fredag. När det är klart så kan jag pricka av den från min "to do list", yey! :)

Att göra denna tenta kommer vara överansträngande eftersom jag har enbart två böcker, men hittade de två andra på nätet... men inte alla sidor. Det är en "förhandsvisning", men jag antar att det får duga. Dessutom är alla på engelska, den svåra versionen. Det är bara att bita ihop, kämpa igenom till fredagen. Efter det så ska jag bara lägga fokus på amerikanska revolutionen eftersom jag har min första genomgång med mina "elever" på måndagen. Nervöst!

Jag har även gjort träningsschema, hoppas bara att den duger för alla inblandade.

Imorgon ska jag även försöka lägga in några bilder på Emilys födelsedag. Hon blev ju tre, min lilla surpuppa! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0