Så jävla trött på allt.

Jag förstår inte varför allt ska gå åt helvete. Hela jävla tiden. Jag är så trött på att det alltid ska vara vi som drabbas, aldrig dem som egentligen förtjänar det. Jag förstår inte hur världen kan se ut som den gör idag och folk har mage att säga att den är rättvis. Vart fan är jävla skit rättvisan? Den enda rättvisan är att jag får se alla dåliga människor lida. Ja, jag vill se er alla jävlar lida så jävla mycket. Jag vill att många personer ska gå i konkurs, bli fattiga, få sjukdomar och lida en massa. Jag vill ha den där jävla karman NU! Jag längtar till den jävla dagen då jag får se alla dem här jävlarna lida! Jag har alltid varit en snäll person som velat det bästa, oavsett vem personen är.. men nu får det fan vara nog. Gör man illa någon annan så ska man fan få ta och lida för det!

Kalla mig gnällig, negativ och en riktig bitch men ni vet fan ingenting om mitt liv. Ni vet inte ett skit om vad jag har gått igenom sedan jag var liten, ni vet inte ett skit om hur jag har det nu på grund av en massa saker. Ni vet ingenting men ändå står ni där och vågar uttrycka er i ord, som om ni vore mina vänner. Jag är så jävla trött på alla människor som ständigt ska ha en anklagelse hängandes över sig, redo att slängas på en. Jag är så trött på att behöva behandlas på det här sättet, att se mina närmaste drabbas hela tiden av orättvisan. Varför ska vi få ta smällarna hela jävla tiden?! Vi har det värst just nu, på alla möjliga sätt men ändå lyckas folk slänga mer skit. Ändå lyckas folk hitta något att vara avundsjuka på och försöka förstöra det lilla vi har kvar.

Folk frågar mig varför jag alltid är tillbakadragen. Men vad fan tror ni? Jag och min familj får ta smäll efter smäll just för att vi är så jävla snälla och naiva. Vi tror alltid bra saker om andra människor, vi håller käften när vi blir illa behandlade och vi skapar inte bråk... och varför gör vi det egentligen? Ni andra tänker inte ens på oss i två sekunder, ni tar ert jävla skit och försvinner så fort ni har chansen. Men nej, innan ni gör det ser ni till att lämna en massa ärr efter. Jag hatar varenda jävla människa som har funnits i mitt liv och jag har ALL rätt att vara som jag är idag. Med all rätt. Många av er skulle inte ens klara av att ha gått igenom saker jag har gått igenom, så gå och häng er era jävla idioter!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0