Snart helg.

Jag längtar till helgen för då ska jag SOVA UT. Det känns jobbigt att båda mina systrar är lediga från skolan och de har massa aktiviteter för sig medan jag tvingas plugga och sova. Blä! Imorgon har jag även två genomgångar och även så på fredag. Den 5 och den 12 kommer han som ska bedöma mig och då får vi hålla tummarna.

Jag har inte lagt så mycket fokus på min praktik eftersom det sker så mycket runtomkring, jag missade en massa från själva praktiken av olika skäl och de sysslade med annat i tre veckor. Jag har mestadels valt att bara tuta och köra, men jag misstänker att denna bedömare tänker annorlunda. Han ställer väldigt många frågor om syftet med min lektion, tekniken jag tänker använda och sådant snack som jag inte ens har tänkt på. Eller jo, jag har ju självklart tagit hänsyn till dem didaktiska frågorna men syftet är väl självklart? Jag vill att dem ska kunna lite om Amerikanska och Franska revolutionen.

Jag vet att min blogg är tråkig men det är min blogg. Låt mig skriva om onödiga saker. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0