Sömn.

Nu börjar jag bli rätt så trött. Jag antar att jag måste vänja kroppen snart då praktiken börjar igen, nu på måndag. Lite småläskigt då det är JAG som får vara "läraren" nu. Usch, så pirrigt. Jag hoppas att jag verkligen kan allt och inte gör bort mig framför en bunt av elever. Haha!

Snart jag ska lägga mig. Jag ska försöka vakna tidigt, rätta dem sista raderna inför tentan och kanske fylla på lite här och där. Duscha, fräscha upp mig och möta upp Asrin på bibblan för att plugga ytterligare. Sedan ska vi möta upp Soma och syrran min för att åka iväg och träffa Mariam och hennes bebis och även DJ och Evan. Ska bli så roligt att se hur stor lilla Adam har blivit. :)

God natt på er alla, små läsare! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0