Stressigt.

Så ironiskt att jag loggar in för att skriva ett inlägg om hur stressad jag har känt mig på senaste dagarna och så får jag en kommentar om att jag gnäller. Vänta, det här är väl MIN blogg där jag får skriva vad JAG känner? Eller, har jag helt fel?

Ja, jag kanske tjatar om att jag måste vakna klockan sex varje morgon. Det ÄR jobbigt men det är för att jag har mycket annat på gång just nu. Samtidigt som jag ständigt oroar mig för att hinna med allt på praktiken trots att jag missade en hel vecka redan och missar ytterligare två veckor eftersom de inte har historia för tillfället, så har jag en B och en C uppsats hängandes över mig. Jag har även en hemtenta, ett PM och en komplettering som måste lämnas in snart. Allt extra arbete försvinner när jag är färdigutbildad, det vet jag och andra, men det är fortfarande en lång bit dit. Tills dess har jag har väldigt mycket att göra på väldigt kort tid.

Jag vill även hinna träna för det är då jag mår som bäst, det är då jag får en chans att slappna av och få bort all ilska jag har. Jag är stressad, på alla sätt som går. Samtidigt som jag har alla dessa stressmoment hängandes över mig så har det känslomässiga en stor roll i det hela också. Alla vet inte varje liten detalj som händer i mitt liv, mestadels för att jag väljer att inte berätta det offentligt här på bloggen. Men är man någon med gnutta förnuft så måste man väl förstå att man har det lite jobbigt med tanke på alla underliga inlägg jag har skrivit, om hur trött jag är på allt och att jag får ta skiten i en viss situation?

Detta, i samband med alla uppgifter jag har, tär på en då jag faktiskt inte är en jävla superkvinna. Jag är helt fokuserad på allt negativt i mitt liv just trots att jag försöker finna ljuset i det hela. Att jag sedan får höra att jag gnäller i min egen blogg, den delen där jag ska ha rätten för att skriva vad jag vill, är inte direkt vad jag strävar efter.

Vad sägs om att söka sig till en annan mer positiv blogg, om det är så jobbigt att läsa om mitt gnällande?


Speak up!
nathalie

tycker bara det är synd att du gnäller och tycker synd om dig själv. hade slutat läsa just eftersom du var så neggo, men nu tittade jag in igen för att se om du ändrats. Inte alls.



aja, trist att du tog åt dig så enormt också... lycka till i framtiden.

2009-02-09 @ 10:01:02
URL: http://nattow.blogg.se/
Asrin

HAHA du negativ????? KNAPPAST. Vad är det för jävla skitsnack?!?!

2009-02-09 @ 11:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0