Tidigt.

Idag slutade jag tidigt, gör det varje torsdag. Har nu varit hemma en timme. Hunnit äta och göra en massa.. Hehe.

Idag ska jag nog inte göra värst mycket utan bara ta det lugnt, slappna av, träna och sova tidigt. En sak måste jag dock göra och det är att göra mig lite kvinnligare. Vi ska bada och jag tycker inte om att raka mina ben, utan jag vaxar. Japp, vaxar. Munnar brukar bli runda när jag säger det, men så är det. Jag föredrar vaxet eftersom det håller längre, gör inte alls SÅ ont som folk påstår och det går jätte snabbt.

Jag kan göra båda benen på mindre än 15 minuter. Fast nu har vi fått en "maskin" som fixar vaxet. Ungefär som Veet fast.. ja. Man lägger in det i en vit maskinformig grej och så värms vaxet (som finns inuti en tub) upp. Sedan rullar du tuben över benen och voila: vax! Sen är det bara ta en remsa, lägga den och dra. Inga problem alls. Mitt vax är dessutom rosa. :)




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0