Torsdag..

Imorgon är det sista dagen och sedan helg. Efter det blir det sportlov.. hehe.

Idag var det SÅ hektiskt på praktiken. Det var helt sjukt hur vilda ungar kan bli! De har sysslat med en tidning under en viss period, baserad på kärlekstema med tanke på Alla hjärtans dag. Idag är det sista dagen för inlämning och alla ville ha en dator, alla ville skriva ut, alla ville att man skulle rätta deras tidningar och alla ville ha hjälp hela tiden. Jag tyckte mest synd om min handledare, då hon är "läraren". De skrek hennes namn minst en miljon gånger och det var hektiskt, hela dagen. Alla var stressade och jag tyckte det var jätte roligt. Jag vet inte varför men jag älskar när det är liv överallt.

Jag smygkollade på några tidningar och de verkar faktiskt rätt så bra. Imorgon ska de redovisa allt för oss och sedan ska det bli "Kärleksmys-tema" hos oss med filmen Grease och några semlor. Härligt, härligt! :)

Det var min dag idag, och snart är det träning. Spinning och sedan core. Jag har egentligen lust att skita i allt och träffa Domaren istället, jag har världens sug att bara få krama och pussa honom. Men men.. Snart, snart! :D



Hihi, såhär såg alla ut idag! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0