Trevligt.

Det var jätte trevligt igår. Vi kom fram runt halv tio, pratade en MASSA och åt en hel del. Jag blev SÅ mätt. Runt ett blev jag jätte jätte trött och vi åkte hem. Jag förstår inte varför jag blir snabbt trött när jag sover väldigt mycket. Hm?

Imorgon börjar praktiken och jag har bestämt mig för att ta en vecka i taget. Inte stressa, inte överdriva utan bara ta en vecka i taget. Jag börjar mina "föreläsningar" nu och jag ska vara läraren i klassrummet, vilket är läskigt. Trots har jag insett att jag bara vill att sportlovet ska vara över och praktiken ska sättas igång för det är enda sättet för att det ska ta slut och sommaren närma sig. Jag vill bara att mina studier ska ta slut så att jag kan börja jobba, tjäna in lite pengar! :)

Vi får även se vad helgen har att erbjuda. Jag vill verkligen göra något för nu orkar jag inte slöa hemma. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0