Vad vill du veta?

Exakt ålder? 21
Var bor du? Järfälla.
Bor tillsammans med? Mamma, pappa och två yngre systrar.
Husdjur? Mina två guldfiskar :)
Färg på hus? Hm, vitt?
När är du född? 16 april 1987.
Klass? Min sjätte termin på Lärarprogrammet.
När tar du studenten? Jag tog den 06.

Något jobb? Inte för tillfället men letar!
När ska du sova ikväll? När jag blir trött.
Duschat idag? Alltid.
Kramat någon idag? Nej.
Pussat någon idag? Inte det heller
Vad har du ätit idag? Skräpmat, shame on me.. orkade inte laga mat så åt på jobbet
Dagens klädsel? Jobbarkläder och mysdräkt i stort sett
Dagens smink? Inget :)
Dagens sötnos? José som är en söt prick

Har du många vänner? Jag har så att det räcker för mig :)
Hur många har du kysst? Ett par..
Vem kramade du senast? Alla mina närmsta vänner i fredags, wee
Hur många har varit otrogna med dig? Ingen jag har direkt vetat om men man har ju sina misstankar.
Har du pojk-/flickvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Kathy
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Innocent: "trodde det var du, men tydligen inte :S" haha

FAVORIT:
Film? Jag har så många!
Låt? Gamla klassiker.
Mat? Älskar det mesta faktiskt.
Dryck? Kall Pepsi Max en het sommardag eller varm té en kall vinterkväll.
Färg? Beige.
Stad? Just nu är det ju Paris som är favorit staden.
Land? Hm.. svårt.
Ämne i skolan? Historia och Religion.. Inte så svårt att gissa :)
Årstid? Våren.

SENASTE:
Personen du tänkte på? Tommy faktiskt, vila i frid
Personen du kysste? Mr. N
Gången du spydde? Ett bra tag sedan.
Gången du grät? Idag, av glädje
Pizzan du åt? Kycklingpizza
Gången du var i Göteborg? När jag var väldigt ung.
Gången du var i Sthlm? Bor här, så..
Gången du var full? I fredags
Gången du var hög? High on life, från torsdag till nu...
Personen som såg dig gråta? Anneli

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? Svart
Hund eller katt? Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa.
Tv-spel eller datorspel? Tv-spel.
Singel eller upptagen? Upptagen.
Lunarstom, helgon eller Playahead? Öhm.. Inget?
Ragga eller bli uppraggad? Att bli uppraggad.
Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel, fast bara en vecka eller två. Orka raka benen hela tiden liksom! :)
Svart hår eller blont? Svart, faktiskt.
Blåa ögon eller bruna? Blåa.
Choklad eller lakrits? Mörk choklad.
Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
Coca cola eller fanta? Fanta.
Pizza eller kebab? Båda och, kan inte bestämma!
Randigt eller prickigt? Randigt.
Älska eller älskas? Älskas.
Leva eller dö? Leva, antar jag :)

ANTAL:
Personer du älskar? Mina närmsta, några stycken :)
Personer du hatar? Ogillar ett par
Personer som sagt jag älskar dig? Har inte räknat men jag vet att jag är älskad :)
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Vad konstig fråga...
Glassar du ätit på en dag? Tror rekordet ligger på 6-7 stycken!
Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga
Gånger du haft minnesluckor?A couple of times
Gånger du varit hög?
High on life ett antal gånger :)
Personer du saknar just nu? Två, min ängel i himlen och en alldeles levande person som får mitt hjärta att slå lite extra :)
Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger...

VEM:
Vill du kyssa nu? Mr. N - best kisser ever!
Ska du träffa imorgon? Mina sötnosar i skolan!
Sjöng du senast för? Mig själv i duschen, haha
Hade du senast en msn konversation med? Veronica
Spelade du tv-spel med senast? Syster
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Annika!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, vad roligt! Har ett par stycken jag vill göra de på...
Vill du sova bredvid inatt? :)


VAD:
Gör dig glad? Små stunder här i livet.
Gör dig ledsen? Tomma löften, när man får falska förhoppningar.
Vad vill du helst göra nu? Bli trött så jag kan sova
Önskar du att du slapp göra? Gå till skolan imorgon och för resten av mitt liv :)
Vill du ha nu? En kopp té
Önskar du dig i födelsedags present? Har redan fått mina för i år :)
Längtar du till? Sommaren och dess planer
Tycker du om dina betyg? Är nöjd med mina prestationer, det är lärarna det är fel på i vissa ämnen!
Ångrar du i ditt liv? Ett par saker, men jag har lärt mig av dom så ångrar inte allt för mycket
Är det bästa som har hänt dig? Fredag den 13:e 2009.
Hur mycket är klockan? 23.35



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0