Vattenpipa.

Jag har nu skrivit lite, det går helt okej. Syrran har kommit nu från praktiken och har rast till klockan ett. Vi ska luncha och sedan for hon iväg. Lite spänning i min tillvaro, haha. Jag måste bli klar med andra frågan idag, måste. Jag vet inte riktigt vad det är han söker efter men jag försöker göra mitt bästa. Går det så går det, annars får jag väl komplettera. Inte värre än så, det är ju det vi har lärt oss genom åren.

Ja, nu är det lunch och lite "rökning", inte för min del angående rökningen men men.. :)



Det är en sådan sak min mamma och syster ska röka strax.
Det kallas för vattenpipa och de är faktiskt rätt så beroende.
Jag gillar bara doften, mycket bättre än ciggaretter.
Man kan ha olika smaker, som äpple eller vindruvor.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0