Woho!

Jag vet att jag pratar väldigt mycket om Friskis & Svettis för tillfället (Domaren gnällde idag över det) men det kretsar runt mitt liv så.. Haha. Jag har nu ordnat upp så att jag kan gå på jympa, yey! Eftersom det blir billigare för mig så får jag även köpa Alltränins-koret och Gymmet står på min lista. Jag kommer inte använda det eftersom jag inte gillar att gymma. Men jympa, yey! Imorgon ska vi gå på något pass och ska strax kolla upp vilket det blir.

Nu är jag helt pank.. Helt helt helt.. Inte ens en hundring finns kvar. Möjligtvis några kronor men inget mer. Hej Domaren, hur mår du idag? :) Höhö..

Nu ska jag börja "sömna till mig" och sova. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0