Att läsa.

Jag känner att jag kan det mesta, för att åtminstone klara ett G. Jag vet dock att detta kommer förändras när jag väl sitter i tentasalen och ser själva tentan. Det kommer vara dem frågorna jag kan minst om och det är så orättvist. Nu har jag faktiskt satsat lite, trots at det blev fel i början. Jag hoppas verkligen att det ska gå nu, att jag slipper göra omtenta för det har jag inte lust med. Men... vem har lust med en omtenta egentligen?

Åh, så trött på allt.. Men jag måste erkänna att det är sjuuuukt intressant. Ehum, inte allt då. Verkligen inte. Jag tänker inte nämna vilka med risk för att en lärare hittar det här och lägger in BARA dem frågorna. Sannoliken att det ska ske är väldigt små, jag vet, men jag tänker inte ta risken. :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0