Bättre än vad jag trodde.

Nyårs firandet blev faktiskt lyckat, trots att Domaren inte var med. Nästa år, älskling. Jag blev inte så himla het, men vilka snyggingar mina systrar blev. Jag tog såklart bilderna så ni ska få se Lillen och Syrran, Gena och Dar. :)

 
 
1. Det är lillsyrran Gena, med sitt långa "låtsas-hår" som hon mer än gärna hänger vid min handduk. :)
2. Mellersta barnet. Tyvärr gjorde jag något fel med kameran så den blev inte lika ljus men ändå lika fin! :)

   
   

Mina presenter, haha! :)

 

Två bilder får ni på mig.
Ni förstår nog nu vad jag menar med att jag startade året
med min fula sida och den allvarliga sidan.
Jag vet inte vad  vi tittade/lyssnade på.



Efter klockan tolv började alla dansa och vi glömde kameran :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0